Wednesday, October 21, 2009

Mensur Kurtishi - 2 GOLA - ( AUT-1 22.09.2009: SC Magna Wiener Neustadt 3 - 0 SV Mattersburg )

Mensur Kurtishi çmendi 'austriakët'

Futbollisti shqiptar me prejardhje nga Maqedonia, me pasaportë austriake, Mensur Kurtishi, 25 vjeçar, ishte i pandalshëm në ndeshjen e javës së tetë të Kampionatit të Austrisë në futboll. Ai shënoi dy gola për fitoren e skuadërs së tij, W. Neustadtit që arriti me shifra 2:0 ndaj skuadrës së Mattersburgut. Kurtishi në minutën e 49-të arriti të kaloi në epërsi W. Neustadt dhe ky gol i tij ishte edhe frymëzues për lojë më të mirë në vazhdim të ndeshjes. Në minutën e 71-të, Kurtishi arsyetoi epitetin e titullarit në fushë, duke e ngritur epërsinë në 2:0 dhe këtë minutë është ndëshkuar edhe me karton të verdhë. Kurtishi në këto tetë javët e kampionatit austriak dëshmoi lojën më të mirë dhe u tregua se është një shënues i spikatur. Epërsinë në 3:0 e ngriti Kostal në minutën e 84-të. Kjo fitore me shifra të larta e dërgon në pozitën e gjashtë W. Neustadtin më 10 pikë të tubuara, duke lënë pas vetes më një pikë më pak në vendin e shtatë Rapidin e Vjenës. Meritë e këtij trepikëshit ishte shqiptari Kurtishi, që sot ishte tejet i disponuar jo vetëm por lojë, por edhe për shënimin e golave.

No comments: