Wednesday, September 30, 2009

Dilaver "Dilly" Duka - GOL - ( World Cup U20 29.09.2009: USA 4 - 1 Cameroon)



Shqiptari shënoi gol për Amerikën

Mesfushori i talentuar, Dilaver Duka, me prejardhje nga Dibra e Madhe dhe që ka lindur në Montville të Shteteve të Bashkuara të Amerikës, ka shënuar gol për kombëtaren e Shteteve të Bashkuara të Amerikës U-20 që ka fituar me rezultat 4:1 ndaj Kamerunit U-20, në kuadër të kualifikimeve për Kampionatin Botëror U-20 në futboll. Duka është një nga futbollistët që po dëshmon cilësi dhe lojë efikase në radhët e amerikanëve. Amerikanët në minutën e 45-të kaluan në epërsi me golin e Arguezit, kurse rezultatin në 2:0 e shtoi Taylor në atë 47-të. Duka mesfushor me tipare sulmuese ka shënuar golin e epërsisë 3:0 pikërisht në minutën e 67-të. Dilaver Duka, një futbollist që po zë vend në kombëtaren e SHBA-ve dhe që të ardhmen do të jetë një nga emrat më të mëdhenj të futbollit botëror. Në minutën e 75-të Yaya nga penalltia e zvogëlojë epërsinë në 3:1. Amerikanët shkëlqyen më lojë dhe si rezultat i gjithë asaj çka treguan në fushë e ngritën epërsinë në 4:1 në minutën e 90-të nëpërmjet futbollistit Ownby. SHBA U-20 triumfuan me rezultat 4:1 ndaj Kamerunit U-20.

---------------------------------------------------------------------------

Dilaver Duka : Jam duke jetuar momentin!

nga AlbaniaSoccer

dilly_duka_usa_camerun_ Pasi u largua nga Rutgers University ne pranvere, “Dilly” u mundua te provoje fatin e tij si profesionist me New York Metrostars, por ligjet e sportit ne SHBA ja ndaluan nje gje te tille

« Nuk ishte e thënë, por ndoshta për më mirë mund të dalë. Pas kesaj ndeshje, besoj se do te kem ndonje kontakt, por per momentin pak rendesi ka », u shpreh mesfushori i talentuar i cili si objektiv ka perqendrim per te ndihmuar skuadren e SHBA-se qe te fitoje sa me shume ndeshje

« Momentalisht, jam duke menduar per ndeshjen e rradhes. Pas perfundimit te ketij turneu nuk e di se cfare mund te ndodhi. MLS, Europe apo ndonje aventure tjeter, une akoma nuk e di. Tani jam duke menduar vetem per momentin, ndeshjen e rradhes dhe te ndihmoj skuadren tone qe te arrije rezultate sa me pozitive, vazhdoi komentin e tij « Dilly », i cili asistoi ne dy golat e pare te shenuar ndaj kamerunit dhe ndeshkoi « Luanet » e Afrikes me nje gjuajtje kendore nga distanca.

« Dy golat e pare erdhen ne momente speciale, nje ne minutate fundit te pjeses se pare dhe nje ne fillim te pjeses se dyte. Tek goli i pare krosi im ne zone ndihmoi shume, por ne golin e dyte, me fillimin e lojes, ne patem nje kundersulm te shpejte, une isha i vetem ne te majte me topin, pashe Tonin (Taylor) te lire dhe i dhashe topin qe ai e dergoi ne rrjete duke na dhene dyfishimin e avantazhit ne favor. Goli i trete pastaj ishte padyshim goli me i bukur i etes time deri tani. Tek po kaloja ne anesore me topin trajneret po me thoshin: ”Gjuaje ne porte, portiere ka dale” dhe une e drejtova drejt portes kur pashe qe portiere i Kamerunit filloi te sforcohej per tu kthyer mbrapa. Kur u afrua portes e mora vesh qe po hynte gol. U gezova jashte mase. Ishte nje moment i vecante per mua », theksoi mesfushori me origjine shqiptare i cili me pare ne nje interviste Ekskluzive per Albaniasoccer.com ka treguar interes per te luajtur me Shqiperine.

« Jam rritur qe i vogel me ndjenjen e shqiptarit. E ndjej ne vetvete sikur jam rritur aty, ndonese kam lindur ne SHBA. Une do ta kem shume kenaqesi dhe do te jete nje nder nese me krijohet mundesia per te luajtur me Shqiperine”.

Megjithate edhe pas provave te zhvilluara dimrin e kaluar ne Shqiperi, « Dilly » u rikthye ne Amerike, tek vazhdoi te stervitej rregullisht dhe te arrinte te grumbullohej me skuadren e moshave te SHBA-se dhe eshte ne vigjilje te nje memoriali historik.

“Aktualisht moralin e kemi shume lart dhe mund te arrijme nje rezultat te mire diten e Premte, me shprese per te kaluar ne turin tjeter. Kjo eshte e vetmja gje qe une jam perqendruar momentalisht. Ndeshja e rradhes, per te tjerat do te mendoj me vone », perfundoi prononcimin etij Dilaver Duka

----------------------------------------------------------------------------

Dilaver Duka: Dua te luaj per Shqiperine!

Talenti shqiptar po shkelqen me aftesite e tij si futbollist

Dilaver Duka, i njohur si « Dilly » eshte nje nga talentet e afirmuar shqiptare ne SHBA. Ai ka lindur ne SHBA dhe eshte femije me gjak shqiptar. Babai i tij eshte nga Dibra e madhe dhe nena e tije ka lindur ne Belgjike. Eshte ne vitin e dyte ne Rutgers Univerety ne NJ, qe eshte nje Universitet shume prestigjoz dhe ka nje program shume te respektuar. Atje ka marre kater vjet studime te akredituara nga Universiteti pa pagese.

« Dilly » eshte mesfushori me tipare sulmuese me i mire ne shtetin e New Jersey dhe ne jemi me fat qe ta kemi ne skuadren tone », u shpreh trajneri i ekipit te futbollit ne kete Akademi Bob Reaso.

« Duka eshte nje lojtar me shume aftesi tekniko-taktike. Ai eshte nje organizator i shkelqyer me nje fantazi dhe hapesire ne fushen e lojes qe eshte shume impresionuese dhe ka nje aftesi depertuese midis dy mbrojtesave qe eshte per tu admiruar”, shpjegoi perseri trajneri i talentit shqiptar i cili eshte perzgjedhur nga BIG EAST ne skuadren e me te mireve dhe do te shtonte se : “Dilly” po luan shume mire per ne jo vetem duke organizuar lojen, por edhe duke shenuar”. Dilaveri ka shenuar 8 gola ne 18 ndeshje per skuadrene tij duke qene golashenuesi me i mire

Mesfushori organizator ka nje discipline sistematike sidomos kur vjen tek stervitja. Ai praktikon rregullisht duke shpenzuar ore te tera stervitje, si ekipore ashtu edhe individuale. “Duka eshte nje lojtar me te ardhme dhe asgje nuk e pengon qe ai te kete nje karriere te bujshme. Ai eshte jo vetem i talentuar por eshte shume i perkushtuar duke punuar cdo dite qe te perparoj. Une kam patur rastin te punoj me te kater vjet dhe tani qe ai eshte 19 vjec eshte mosha me e mire, qe nga drejtuesit e futbollit shqiptar te kete nje shenje interesi pasi eshte me te vertete nje futbollist me te ardhme. Shume vite me pare, une mbaj mend qe na kane humbur shume lojtare te cilet kane preferuar te mos luajne me Shqiperine, pasi kur kane qene ne mosha me te reja jane nenvleresuar ose neglizhuar per aftesite e tyre. Per te mos u perseritur gabime te se kaluares eshte mire qe kur shfaqen talente te ketij stili te kene nje perqendrim dhe perkushtim me dedikues per ti afruar prane skuadrave te moshave perfaqesuese. « Dilly » shquhet per tekniken e tij te larte. Ai i perdor te dyja kembet dhe eshte krijues i jashtzakonshem ne fushe, pa harruar aftesine dhe abilitetin e tij per te shenuar”, shpjegon ish trajneri i Dukes dhe ish futbollisti I njohur I partizanit dhe kombetares Shqiptare, mbrojtesi Skender Gega.

Personalisht, « Dilly » ka shprehur shume interes qe te luaje per skuadren perfaqesuese te moshave, sepse e ndjen ne gjak dashurine e kombit te tij nga puna edukuese familjare qe ka bere babai i tij i cili rregullisht i flet per Shqiperine. « Jam rritur qe i vogel me ndjenjen e shqiptarit. E ndjej ne vetvete sikur jam rritur aty, ndonese kam lindur ketu. Une do ta kem shume kenaqesi dhe do te jete nje nder nese me krijohet mundesia per te laujtur me Shqiperine, aq me teper qe gjithcka mund te lehtesohet, pasi shume shpejt une mendoj te transferohem ne Evrope, ku aktualisht kam 2-3 testime te programuara per tu pare dhe verejtur nga drejtues te klubeve te huaja gjate periudhes Dhjetor-Janar-Shkurt » shpjegoi Dilaver Duka, posacerisht per Albaniasoccer.com, duke enderruar qe nje dite te veshi fanellen kuq e zi.

Nga Fatjon Pandovski



---------------------------------------------------------------------------

Pozicioni: Mesfushor Sulmues
Datëlindja: 09/15/1989
Vendlindja: Montville, NJ, Sh.B.A.
Gjatësia: 1.79 m
Vlera:
Skuadra: Rutgers University

Karriera:
2008 - Newark Ironbound Express
2007 - New York RedBull

No comments: