Wednesday, September 23, 2009

Migjen Basha - GOL - ( ITA-2 22.09.2009: Frosinone 2 - 0 Reggina )



Basha shënoi gol - Frosinone lider në Serie B

Migjen Basha ka shënuar edhe golin e dytë të tij në Serie B të Italisë në Futboll. Basha ka realizuar në minutën e 81-të golin e fitores me rezultat 2:0 ndaj Regginas, në javën e gjashtë të Serie B italiane. Basha një nga futbollistët më të mirë të kësaj skuadre së bashku me shokë e fituan kryendeshjen ndaj një skuadre e cila vitin e kaluar ishte anëtare e elitës së futbollit italian. Së pari në epërsi Frosinonen e kaloi futbollisti Troianello pikërisht në minutën e 56-të. Nëntë minuta para përfundimit të kësaj sfide të vështirë për Frosinonen, Basha në skenë dhe vulosi rezultatin 2:0. Një fitore më shumë vlera dhe që e bëri lider të tabelës më 13 pikë të tubuara Frosinonen. Në vendin e dytë Brescia më 13 pikë, pastaj i treti radhitet Torino më 12 pikë e kështu më radhë.

No comments: