Wednesday, October 21, 2009

Atdhe Nuhiu - GOL - ( AUT-1 27.09.2009: SV Ried 5 - 2 LASK Linz )

Atdhe Nuhit sërish shënoi për Riedin

Futbollisti Atdhe Nuhiu po kalon formën më të mirë dhe po bëhet shënuesi ndër më të mirët në radhët e Riedit. Ai inkuadrohet në lojë në minutën e 73-të dhe pas shtatë minutave lojë shënon për Riedin, që ka shënuar fitore me rezultat 5:2 në ballafaqim me LASKU-n, në javën e nëntë të Superligës së Austrisë në futboll. Riedi kalon në vendin e gjashtë më 12 pikë, kurse LASK-u zbret në vendin e pestë më 13 pikë. Nuhiu gjithnjë po dëshmohet më efikasitet dhe po bëhet njëri nga futbollistët më të dashur. Duhet shtuar se pas largimit të Hamdi Salihit në drejtim të Rapidit të Vjenës, Nuhiu me sukses të madh e zëvendëson. Nuhiu është vlerësuar më notë të lartë për 17 minuta sa ishte paraqitur në këtë sfidë mjaftë të vështirë.

No comments: